Maestría en Artes en Publicidad
DURACIÓN
4 Semesters
IDIOMAS
Inglés
PASO
Tiempo completo
FECHA LIMITE DE APLICACIÓN
Solicitar fecha límite de solicitud
FECHA DE INICIO MÁS TEMPRANA
Feb 2025
TASAS DE MATRÍCULA
USD 1615 *
FORMATO DE ESTUDIO
Enseñanza a distancia, En el campus
* por unidad para estudiantes internacionales | $1,218 por unidad para estudiantes nacionales. Se aplican cargos adicionales
Introducción
La Maestría en Publicidad y Tecnología de Medios de Marca brinda a los estudiantes la oportunidad de aprender las habilidades técnicas que respaldarán sus futuras carreras en el arte de la publicidad. Prepara a los estudiantes para resolver hoy los problemas del mañana. Aprendiendo de profesionales de la publicidad consumados, los estudiantes están preparados para el mundo real de la publicidad.
Objetivos y competencias del programa
Graduate students will meet the following student performance criteria:
Strategic Communication
- Desarrollar elementos estratégicos enfocados al cliente objetivo, al producto/servicio y al mercado.
- Reunir, evaluar y aplicar información relevante, incluida la investigación histórica, al trabajo estratégico.
Visual Communication
- Utilice medios visuales apropiados, incluido el dibujo a mano alzada, para transmitir elementos esenciales.
Comunicación verbal
- Transmitir ideas, conceptos y tono de marca creativos a través de un lenguaje atractivo y sofisticado en cada etapa del proceso creativo.
- Comunicarse verbalmente y por escrito con una voz única y versátil.
Conceptual Thinking
- Comunicar objetivos relevantes mediante el uso de opciones estéticas atractivas.
- Pensar conceptualmente y ejecutar proyectos más allá de los medios publicitarios tradicionales.
Professional Readiness
- Producir un portafolio cohesivo diseñado para reflejar los objetivos profesionales.
- Presentar el trabajo de acuerdo con los estándares de presentación profesional.
Academy of Art University Learning Outcomes
Graduates of the Academy of Art University will demonstrate the ability to:
- Produce a body of work suitable for seeking professional opportunities in their chosen field of art and design.
- Solve creative problems within their field of art and design, including research and synthesis of technical, aesthetic, and conceptual knowledge.
- Communicate their ideas professionally and connect with their intended audience using visual, oral, and written presentation skills relevant to their field.
- Execute technical, aesthetic, and conceptual decisions based on an understanding of art and design principles.
- Evaluate work in their field, including their own work, using professional terminology.
- Recognize the influence of major cultural and aesthetic trends, both historical and contemporary, on art and design products.
- Learn the professional skills and behaviors necessary to compete in the global marketplace for art and design.
Oportunidades profesionales
Successful advertising careers require problem-solvers, which is why our hands-on degree programs provide aspiring advertising professionals with a comprehensive problem-solving toolbox of marketable skills and training.
You’ll find our graduates enjoying roles as art directors, copywriters, creative strategists, content creators, and others at leading companies. Who’s hiring our alumni? Companies like razorfish, Leo Burnett, Y&R, Ogilvy, AKQA, CP+B, and more.
Art Director
Art directors are responsible for communicating a clear, unique, and interesting idea about a product or a brand. Copywriters drive the advertising industry.
Content Creator
Create, edit, and curate compelling work to supplement ads. You'll work with blogs, streaming videos, magazine articles, books, songs, and movies.
Copywriter
Copywriters craft messages and develop stories for all media so a product or brand can have an intriguing voice. Together with art directors, they form the creative teams that drive the advertising industry.
Creative Strategist
You'll manage information flow, conduct research, and inform and inspire the creative teams. You'll also help devise business strategies and guide clients to success.
Galería
Plan de estudios
Unit Requirements
Importante | 33 |
Graduado en Artes Liberales | 3 |
Total | 36 |
Degree Requirements
- Successful completion of Final Portfolio Review
- A minimum grade of C in all required 36 units
- Minimum 2.0 cumulative GPA and the following Academic Study requirements:
- 1 Art Historical Awareness & Aesthetic course
- 1 Art Historical Awareness & Aesthetic course
Curriculum
Semester 1
- ADV 605: Digital Graphics (Major)
- ADV 622: Perspectives in Advertising (Major)
- GLA 615: Historia del Diseño Gráfico (Graduado en Artes Liberales)
Semester 2
- ADV 602: Art Direction (Major)
- ADV 604: Copywriting Techniques (Major)
- ADV 623: Brand Strategy (Major)
Semester 3
- ADV 606: Campaign (Major)
- ADV 625: Interactive Advertising (Major)
- COM 602: Visual Storytelling: Editing for Short-Form Video Content (Major)
Semester 4
- ADV 646: Advanced Campaign (Major)
- ADV 670: Visual Storytelling (Major)
- IXD 613: Motion Graphics y vídeo (especialidad)
Admisión
Cuota de matrícula del programa
Comodidades
Requisitos de lengua inglesa
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